Sunday, June 5, 2011

ya allah..
kembalikan keuarga kami seperti dlu ya allah...
walaupun dlu kami sudah kekurangan...
tak sama cm org lain....
tp jgn lh kau tambahkan lg kekurangan itu ya allah....
hanya kepada mu aku memohon..walaupun aku manusia yang terlalu byak dosa...
tp aku ttp ingin meluahkan rasaku kepada mu ya allah...
kerana hanya mu ya allah yg berkuasa untuk mengubah segalanya...
ya allah....
tahun ini biarlah kami semua dapat menyambut hari raya dengan penuh kegembiraan....
satukan lah keluarga ku ya allah....kerana aku tahu itulah yg aku dambakan sekian lama ya allah...
kembalikan lah keluarga yang lengkap untuk ku ya allah....
ckup lah masa 18thun keluarga kami begini ya allah.....kembalikan lah kecerian kami ya allah...
aku teringin sgt nk merasai keluarga yang sempurna...yg bhagia....seprti pangdangan ku kepada kelurga yg sempurna....
cukuplah kau menguji kami dengan ujian2 yang berat ya allah....
izinkan kami untuk merasai kebahagian itu ya allah...
izinkan kami untuk merasai indah nya kebahagian....
izinkan kami menggapai kebahagian yang telah lama kami dambakan ya allah....
aku terlalukan dambakan sebuah keluarga yang bahagia...
aku memohon hanya pada mu Ya ALLAH...hanya pada-MU....

No comments:

Post a Comment